I morgon...

Är första dagen i skolan efter sommaren då, får se hur de blir... En termin kvar iaf, woohoo :)

Bjuder på lite bilder på bebisarna ;)


Tiger njuter :)


Daisy i handfatet :)


Dixie sover så sött :)


Tarzan & Tiger myser :)


Hmmm.. Kattmys? :) Gillar Tigers ställning ;)



Kom att tänka på mitt godsedjur Ior här om dagen som ligger i min säng, han har funnits hos mig sen sommaren 2001 :) Jaha? Tänker ni,väx upp!! Men nej säger jag för min Ior betyder mycket för mig o jag är glad att jag har kvar den. Minnen, fina minnen ger han mig :)




Idag jobba jag till två, lyckades få tag i vaktmästaren när ja kom hem :) Förhoppningsvis får ja kökskran o duschen fixad i morgon :)

Snart är de fredag oxå o då kommer Carro, weehoo!!! :) Lördag blir de party!! Hadde ju faktiskt en vit helg förra helgen, de räcker ;)

Annars då? Kär o galen?? Hmmm... Who knows??? Lite förälskad kanske ;) Han är sååå jäkla MUMS!!! ;)

Jooo... Här om dagen på jobbet när ja va på toa så såg jag att jag hadde fått besök USCH ISCH BLÄÄÄ!!




Avslutar dagens inlägg med en ny bild på mig, blondie ;)


Ha en trevlig kväll!!! CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0