Pluggis...

Har man försökt att vara idag med Jejje, I onödan tydligen eftersom ja fick mail från läraren.. Jaja kanske får ett plus i kanten ändå..

Tack Jejje för att du fått mig o skratta idag!! :)

Igår kväll blev de vin o mys i soffan framför en film med darlingen ;) Lite skum film men bra: Watchmen..

Depressionen är här för att stanna känner jag.. Den vill inte lämna mig, kryper över mig som ett stort svart tomt mörker... Blääää....

Och DU! Du vet vem du är.. Lämna mig ifred!! Vill inte ha nåt med dig att göra!! Har du svårt att förstå??? Kvittar hur många mess du skickar, vill inte veta av dig iaf!!!

<3 D <3 Miss u...

Kryssning i början av oktober då :) Förhoppningsvis... Tillbaka till Stockholm snart oxå.. Behöver komma ifrån denna lilla jävla håla ett tag!

Älskar er mina underbara vänner och min underbara familj, vad skulle jag göra utan er?? Ni är mitt liv <3 <3 <3



Alla byar har sin charm. Denna bys ENDA charm är att när man är ute o går på kvällen/natten så får man va själv!



Du har mitt hjärta... Du är mitt hjärta...


"I still hear your voice when you sleep next to me. I still feel your touch in my dreams"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0