Har fått en del gjort idag =)

Va till boab o gnällde om att dom inte fixat porttelefonen än, hon ringde elgubben när ja va där o han skulle titta på den igen. Så ringde hon från boab för en stund sen o sa att han hade varit här o kollat på tryckknappen på utsidan??? Iaf så behövdes de nån reservdel, så han skulle fixa de nästa vecka..

Så har jag varit till polstjärnan med Jeje o pluggat, så nu ska ja "bara" skriva rent o skicka in. Blir plugga tillsammans på torsdag igen.. =) Går lättare när man har nån att plugga med.

Igår tvättade jag så nu har vi rena kläder igen =)

Kissarna fick skinkstek igår kväll o de va gott =)

Igår (tror ja de va=)) fick ja för mig att leta efter 2 kompisar på facebook som ja umgicks med när ja va typ 12-13.. Den ena hade ja umgåtts med när ja o mamma va o hälsa på moster i strängnäs, hon bodde där. Och den andra lärde ja o känna för hon va typ min plast kusin då =) Och jag hittade båda på facebook, jätte kul =) Ska se om jag hittar min sk kusin från gotland där oxå, nu när ja luskat ut efternamnet ;)

Nej, nu ska ja börja skriva rent lite innan ja ska träffa Marie =)
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0