Date!



Natten mellan lördag o söndag vaknade jag av att jag kände mig konstig, förstod att de va förkylning på g.. Låg deckad söndag, måndag o tisdag =/ Onsdag va jag o Lina till Jeje :)
Igår va jag till kga, såååå kul =) Åkte till Carro, som jag inte hade hälsat på i "nya" lägenheten... Vid 8 kom Hanna o Elsa =) Senare vid lunch kom Ami hennes "gubbe" Henke o deras hund Millie =) Sååå söt, en schabrador (stavning???) hon o ja blev kompisar =) Hon satt vid mig väldigt mycket och till o med i knät =) Och självklart kom Lotta oxå =) Sen kom Maria oxå med sin lilla mage =) O sen "lilla" Linnea o hennes lilla vovve Max, shit inte sett linnea på många år.. Så Hanna o ja stre med henne när vi va små =) Haha En riktigt lyckad dag iaf, så kul o träffa alla igen, va inte igår.. Så de får vi göra om snart igen =)
Idag har de varit rätt lugnt, har pluggat.. Senare blir de tacomys =)
Se ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0