Hockey!!

Fick reda på igår att de va hockey i kga o de ville ja ju gärna på.. Beklaga mig lite hos Anders som tala om att han hade fribiljetter.. Ja ringde till Carro o prata lite o tala om att de va hockey, hon tyckte ja skulle komma in så vi kunde gå.. Jag ringde till E o fick skjuts till kga :) Mötte upp Carro o hämta biljetterna o så åkte vi till nobel :) Sittplatser hade vi, fast första perioden stod vi upp.. Jag hade skitkul igår kväll!! :) Självklart vann Bofors oxå :) Tack E för skjuts, tack Anders för biljetter o tack Carro för en underbar kväll :) <3 <3

I morgon är de fredag :) Ska jobba förmiddag o sen in till kga, träffa andra Carro sen blir hon med hit o då blir de fredagsmys :) På lördag ska ja på sexparty :)

Nästa vecka ska ja bli bjuden på födelsedagsmiddag :)

Blir så jäkla trött på falska människor. Ska de va så svårt att tala sanning?? Sanningen kommer ju fram förr eller senare.. Säg va ni vill från början istället för att ljuga.. Men jag kan va lika falsk tillbaka!


D jag tycker om dig jättemycket <3

Ska jobba ikväll så nu är de plugga som gäller...

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0