Sweden rock kryssning :)

Förra onsdagen va ja på hockey med Carro o Anders, de va kul o vi vann :) Plus att ja träffa Annelie där som ja inte sett på flera år!! <3

I torsdags åkte jag, Anders o Jessica till Stockholm för att vidare åka på kryssning :) De va sååå kul!! Vilka människor man träffa :) Blev bjuden på drickat o så ;) Lyckades stå o stri o ta kort på 2 hårdrockskillar, visade sig senare att de va sångaren o gitarristen i Necrofobic (ett av banden) :) Ska ju va ja till allt! :) De blir sweden rock kryssning nästa år oxå, va bäst!!

I lördags kom familj o min gos hit o fira mig, man har ju blivit 25 nu :) Blev smörgåstårta som ja hade gjort o så hade ja bakat kakor. Smörgåstårtan blev poppulär på jobbet oxå :)

I måndags va ja hos Jejje o plugga. Vi satt ca 6,5 timme i sträck o läste o skrev *puh* :)
Igår kom söta Carro hit o vi myste!! Idag har ja varit till apoteket :s börjar bli sjuk :(
I helgen blir de att jobba... Fan för o va sjuk, kan ja ju inte göra nåt ja vill knappt.. Som att träna o sola :/ jaja går över snart..
Nästa vecka ska ja nog bli bjuden på den där födelsedags middagen ;)

Nej nu ska ja försöka komma på nåt att äta... Avslutar med ett nytt kort på mig..



CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0