Hammarö/Karlstad plus lite bilder :)

Haft en toppen helg :) Fredag sprang Madde o ja på stan, hitta inget åt mig själv men present åt brorsan.. På kvällen blev de lite spelande på nintendo 64 :) Lördag blev de kalas för bror, kul att träffa alla :) Söndag blev de bergvik o ja lyckades hitta 3 par stövlar, så nu ska ja bli lite längre :) Fick även läsa saga för Dante så nu kan jag bamse o cirkusen utantill :) Lägger upp några bilder från helgen...


Noel :)


Min far som alltid ska göra nån grimage!


Bebismage :)


Bror spexar :)


Dante kollar på bilar :)



Lägger upp bilder från götet en annan dag..

Denna vecka består av plugg o jobb....

Avslutar med en ny bild på mig :)




CIAO!

Kommentarer
Postat av: Bruschaaaan

Fan du lyckades ju få till en bild jag inte ser miffo ut - FAIL ;-P

2010-02-22 @ 13:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0