Hänt sen sist?

Well... Har varit barnvakt åt söta lilla Thilde o de gick jättebra :) Pluggat o jobbat en massa...

I lördags kom Anders hit o vi gick på marken en sväng.. Sen blev vi bjudna på fest i kga så vi drog dit :) Lotta kom oxå, jättekul :) De va inte nyss som ja festa med henne! Vi gick ut på statt, massa folk o massa dansa blev de :)
Ska då oxå tillägga att jag hade på mig mina nya stövlar :/ Gick från Anders (skranta) till karlberg först, sen där ifrån till statt.. Dansa massa o sen skulle vi gå.. Shit va ont i fötterna ja hade, så min lösning på de hela var att ta av mig stövlarna o gå ändå :) I strumpbyxor!! Haha jaja är huvudet dumt så får kroppen lida :)
Jag hade iaf en skitkul kväll!! Tack Daniel för att du bjöd oss på festen o tack Johan för att vi fick komma :)

I måndags kväll kom söta Carro hit, så kul o träffa henne.. Va inte nyss de heller.. Hon åkte hem igår kväll, tomt blev de :(

I eftermiddag ska ja va frisör..
I morgon jobbar ja kväll, blir väl att plugga innan de..
På lördag blir de party i kga igen :) Tack Carro gumman för att du är så snäll :) Blir fest hos Dennis :) Förhoppningsvis blir Lotta med på lördag igen :) Och kanske kanske den andra Carro oxå :) Men jäkla kul ska de bli iaf :) Blir ju hämtad här o hemskjutsad oxå, rena lyxen ;)

I måndags va ja med Jessica till karlstad o de va ju skoj :) Åkte stadsbuss för första gången (i Karlstad) på ca 10 år :)

Nej, ska återgå till min medicinskgrundkurs *pust*
Men vi höres o synes gott folk ;) CIAO BELLA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0