Veckorna går fort..

Nån mer än jag som tycker de? Tyckte de nyss va helg o så är de helg igen snart...

Hade de skitkul i lördags :) tack Dennis för festen o tack min älskade Carro för allt!! <3 <3 Blev statt igen :)
Man kan smuggla mycket i en bh ;) O tack Lotta för att du blev med igen, så kul!! :) <3 <3
Får väl säga förlåt till Johan för min stora käft som bara pratar o pratar haha tur att du inte minns :)
Ringde ju till han med stort H oxå ;) OMG vilken sexig röst o dialekten då!! *grr* ;) Puss på dig ;)

Får se vad denna helg har att bjuda på, ska iaf umgås med andra Carro :) <3 <3

Annars är de plugg, jobb o träning som gäller.. Är ledig från jobb idag så ja sitter o pluggar.. Ja jag tog en paus för att skriva lite i bloggen :)

I morgon o fredag är de jobb... De är faktiskt skönt att ha nåt att göra hela tiden.. Sysselsatt så dessa tankar inte kryper över mig lika mycket... Värre på nätterna, är väl därför ja sover så dåligt...

Depressionen är kvar, men håller mig sysselsatt som sagt..

Snart kryssning, WEEHOO!!!! :) Fy fan dom rosa åker med ;)

Jo DU!! Snälla jag ber dig lämna mig ifred nu! Jag vill inte åka nånstans med dig o ja har inte glömt några saker hos dig.. Jag har alla mina saker, saknar inget.. Sluta messa nu!! Gå vidare med ditt liv, för det har jag..

Nej ska väl fortsätta plugga o äta min banan :) Syns ute i helgen?? :) CIAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0