8 dagar kvar till julafton :O

Vill börja med att säga: vad kul att jag har fler och andra läsare än vad jag trodde :) Jag ska absolut gå in och kolla era bloggar oxå :)

Igår kom jag ihåg att ringa till pappa och Annica :) Grattade Annica och fjäskade lite, så juldagen är fixad :) Vad menas med det undrar ni kanske? Jo vi har inte körkort och där pappa o Annica bor går det inga bussar, så Annica ska va snäll o skjutsa på oss :) Så på juldagen ska vi till pappa och fira jul med dom och mina syskon med familjer :)

Detta är nog första året sen jag var liten som jag faktiskt ser fram emot jul och känner mig lite som barn på nytt ;)
Jag har beställt julklappar till min skling, så bara vänta på att dom ska komma :)

Jag har funderat ett tag på att jag ska skriva lite om kärlek. Vad jag tycker, tänker o känner om det. Det är så många som gör/gjort det nu, så det känns som om att jag oxå vill skriva av mig om det.
Ett perfekt förhållande. Är det någon som kan säga att dom har det? Vad är ett perfekt förhållande? Jag vet faktiskt inte.. Jag kan bara säga att jag har det bästa förhållande nu som jag kan få och som jag någonsin har haft. Jag är riktigt lycklig för första gången i mitt liv! :)
Sen är det klart att man har småtjafs och så, det har alla, men vi tar oss igenom det och kommer ut starkare ur det. Jag anser att man måste ha lite bråk i ett förhållande för att det ska funka, inta att jag eller att nån ska framkalla bråk, utan att det bara blir. Tänk er ett förhållande helt utan tjafs eller lite bråk, fy fasen vad tråkigt. Man måste ibland för att rensa lite, annars så bygger man ju bara upp något inom sig och det mår man inte bra av.
Iaf så tycker jag att jag har det bästa man kan få. Jag har en kille som det klickar med på alla plan, en som gärna vill umgås med familj och vänner, en som varje dag frågar hur jag mår, en som gör hushållssysslor utan att man behöver tjata, en som aldrig skulle va elak mot mig på något sett, en som är omtänksam och bryr sig om mig, en som älskar mig för den jag är och försöker inte o vill inte ändra på mig!
Detta kanske självklart för er, men inte för mig. Jag har aldrig haft det såhär förut och nu har jag någon som jag verkligen känner mig trygg med och som jag litar på!
Och med detta vill jag även säga till dig Rickard: Jag kanske är tjatig, men jag kan inte hjälpa det. Du gör mig så lycklig! Tack för att du finns och vill finnas i mitt liv. Du betyder allt för mig och jag älskar dig av hela mitt hjärta! ♥

Okej, nog om kärlekstjat då ;)
Jag ska gå och se om jag lyckas väcka och få upp min älskling ur sängen, så att vi kan äta frukost ;)
CIAO

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-16 @ 12:43:07
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: KackMarie

Kan helt & fullo förstå varför du nu börjar verkligen längta efter julen då omständigheterna är sååå mkt annorlunda nu! Så himla glad för din skull!

2010-12-16 @ 14:34:52
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Carro

Förstår hur du känner gumman att ha det där lilla "perfekta" förhållandet där man inte blir skälld på eller nedtryckt. ni är gjorda för varann. puss

2010-12-29 @ 16:04:05
URL: http://birribam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0