Ärlighet...

Verkar vara dåligt med sånt...

Varför är jag den enda som bryr mig? Varför är jag den enda som känner mig utsatt? Varför är jag den enda som hör av mig? Varför är jag den enda som tar åt mig? Varför är jag den enda som känner mig kastad åt sidan?
Duger jag? Bara ibland? Jag är så trött att aldrig bli uppskattad som vän av såna som ska vara mina närmsta.. Varför ska jag bara bry mig hela tiden? Ska jag bli lika dan? Ska jag sluta bry mig? Sluta svara i telefon och på sms? Jag skulle få så mycket skit då.. Men vet ni? Jag orkar inte mer! Så nu slutar jag oxå att bry mig!!!

Rickard: Tack för att du finns. Tack för att du alltid ställer upp och lyssnar. Mitt liv skulle inte vara nåt utan dig! Jag älskar dig mer än nåt annat ♥
Anders: Tack för att du är en underbar vän som alltid lyssnar, ställer upp och förstår! Mitt liv skulle vara tomt utan dig ♥
Fia: Du är underbar. Det är inga svårigheter med dig. Du svarar alltid och är alltid ärlig. Du ställer alltid upp och du lyssnar när jag behöver prata. Jag är så glad att jag har träffat dig och mitt liv skulle vara bra tomt utan dig! Jag älskar dig. ♥
Malin: Du lyssnar alltid och förstår. Det är aldrig svårt att prata med dig och du hör av dig när du märker att jag mår dåligt. Jag är så glad att jag har dig som vän. Älskar dig. ♥
Lotta: Mycket har vi gått igenom tillsammans och jag är glad att jag haft dig vid min sida vid så många dåliga händelser i mitt liv. Trots att vi inte hörs eller ses ofta nu så vet vi var vi har varandra. Jag älskar dig ♥

Carro: Jag älskar dig, det hoppas jag att du vet. Men många gånger har du gjort mig ledsen. Jag vill aldrig ha presenter eller saker eller nåt, det enda jag vill är att du finns där och även vill träffas ibland. Jag förstår att du har mycket att göra ibland, det har även jag. Men man får aldrig strunta i sina vänner. Vänner är såna som alltid finns där, vad man än går igenom. Du lovprisar dina vänner, men inte mig? En strunt sak kanske, men för mig så känns det i mitt hjärta. Jag har oxå funnits i ditt liv i många år och alltid ställt upp och aldrig vikit ifrån din sida. Betyder inte det nåt? Gång på gång så ignorrerar du mina mess, ibland får jag svar några dagar senare att du glömt svara eller att det är fel på mobilen. Men flera gånger så svara du inte alls.
För dig så kanske allt detta är en skit sak, men inte för mig. Känner du mig alls så borde du veta att jag har väldigt lätt för att ta åt mig saker.
Allt jag vill är att ha dig som vän... ♥

Nu har jag fått ur mig det jag känner, om jag nu blir "hatad" för detta så får det väl bli så.. Men dumt att bygga upp agg inom sig, utan att få ut det...

Jag älskar er mina vänner och jag är så glad att jag har er!
Älskling, dig älskar jag mest av allt och jag är så glad att du finns i mitt liv!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0