Helg igen :O

Tiden går så ruskigt fort, imorgon firar vi 8 månader :)
Vi ska inte va barnvakt idag, men det blir redbrick med Nara :) Lite öl/cider o snack :) Vi ska även träffa Sarah o Paulina där :)
Inskolningen har gått kanon, även om det finns några gamla inbitna som jobbar, men det finns det ju överallt :) Så jag ska få jobba första riktiga dagen själv på söndag :)
Imorgon blir det bara mys med min älskling!
Idag jobbar skling och jag har städat o håller fortfarande på o tvättar.. Jag har precis öppnat en cider som jag sitter o smuttar på :) Xide summer- strawberry och blackpepper *nomnom*
Nej nu ska jag fortsätta göra mig iordning för kvällen :) Ha en trevlig helg alla!
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0