Helg!

I tisdags så jobbade jag verkligen hela dagen, från 7-21 och rast mellan 13-15!
Sen i onsdags så krascha magen igen :( Så det blev inte mycket jobb resten av veckan :( Men nästa vecka är fullspäckad, så hoppas magen håller sig lugn då!
Har skickat efter jobbskjortor, så dom kommer nog nästa vecka :)

Nästa vecka ska vi köpa ny soffa, om det inte blir på söndag ;)

Igår var Daniel här. Känns alltid jobbigt när vänner mår dåligt, men jag ställer upp så mycket jag kan och även älsklingen oxå!

Älsklingen jobbar långhelg :(
Frida kommer hit sen, så blir det Misconduct ikväll :)
Så nu sitter jag här med en Bacardi Breezer Watermelon *nomnom* :) och bara tar det lugnt en stund :)
Ska snart fortsätta att göra mig iordning och så :)

Nu ska jag fortsätta här :)
Ha en trevlig kväll, för det ska jag ha! =D
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0