Jobb..

Inskolningen på nya stället går jättebra, får höra så gulliga saker från både personal och boende :)
Gör sista kvällen ikväll, sen är jag fit for fight ;)

Mina arbetskläder har kommit nu, så ska försöka hinna hämta ut dom innan jobbet :)

I måndags åkte skling o jag till svenska hem, hittade våran soffa o köpte den :O ;P :) Vi fick hjälp av Daniel att få hem den!
Lite halvtaskiga bilder på soffan, men så här ser den ut iaf :)
Den är så snygg o skön! I love it, våran julklapp till oss själva ^^

I tisdags när jag hade slutat så kom skling o mötte mig, när vi kom hem så väntade frugan där :)
Vi skrev klart shoppinglistan, sen gick vi alla o handlade :)
När vi kom hem så började vi fixa mat, ett litet julbord *mums*
Det blev: Janssons frestelse, prinskorv, köttbullar, skinka, rödkål och rödbetssallad :) Efterrätten blev kladdkaka med pepparkakssmak :)

Älskling o jag har ledig helg tillsammans som det ser ut nu :) O i morgon så ska vi nog va barnvakt åt skruttisarna :)

Nu ska jag fortsätta göra mig iordning!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Vilken nice soffa, påminner lite om våran fast eran är större :)

Kul att du trivs me nys jobbet. Lär jag höra mer om sen. Vi ska ev in te Karlskoga på tisd. Hälsa på bb. Så jag hör av mej om det blir av & inte blir för sent så får vi se om ni är hemma då. :)

2010-12-09 @ 13:02:25
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Bella

Tack :)

Skulle va jättekul om vi kunde ses :)

2010-12-10 @ 15:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0