Inte långt..

kvar till jul nu :S Jag har aldrig varit så mycket för jul förutom när jag var liten.. Dom senaste 7-8 åren har jul bara fått mig att må dåligt :/ Men jag känner på mig att denna jul kommer bli toppen :)
Vi ska förmodligen köpa en julklapp till oss själva, en ny soffa :)

Helgen har varit rätt lugn. Fredag va mys :) Lördag fick jag Anders o skling full, o jag hångla loss med skling på nightshift :$ hihihih
Igår var en väldigt lugn o mysig dag med min skling!

Idag jobbar skling till 17 och jag är ledig. Sen jobbar jag tisdag, onsdag, torsdag och fredag :) Jag är ledig i helgen vad jag vet :) Men då jobbar skling :/ Sen jobbar jag måndag o tisdag vad jag vet nu..
Skönt att jag har kommit in i systemet här i kga oxå :)

Har fixat en del idag med a-kassan och så, papper som ska in..
Nu snart ska jag diska innan skling kommer hem :)
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0