Bland det bästa jag har gjort..


Gud vilka patetiska människor det finns! Ljuger, men bara för sig själva o det fattar dom inte! Det är ingen annan som går på det, men det finns dom som låtsas. Bara att hoppas att dom får självinsikt så att dom blir friska...
Bland det bästa jag har gjort i mitt liv är att flytta tillbaka till Karlskoga :) Hällefors och Örebro var helvete att bo i. Hällefors är en dyster och tråkig by. Örebro är en stressad stad med otrevliga och arroganta människor. Men jag är glad för att jag har träffat och lärt o känna underbara människor för det och erfarenheterna som jag har fått!
Jag är så glad att jag valde o flytta tillbaka hit, detta är mitt hem. Sen att jag träffa världens underbaraste till på köpet gör ju inte saken värre direkt ;)
Idag jobbar älsklingen, men det dröjer inte för ens han kommer hem. Så idag har jag varit lite av en hemmafru ;P Jag har klippt klorna på katterna, dammsugit o torkat golven, gjort rent på toan, tvättat (vilket jag fortfarande håller på med), plockat in tvätt och bäddat rent i sängen :)
Är glad för att älsklingen köpte tvättmaskin o torktumlare, så man slipper springa i en äcklig tvättstuga :)
Vi har ju kollat runt lite efter större boende utan lycka än så länge, vi tar ju inte vad som helst. Men det är ju inget bråttom, vi dör ju inte i våran 2a på 67 kvm direkt :) Fast större är aldrig fel ;)

Dom knasigaste katterna finns i detta hem iaf! Först har vi Tarzan som är helt tokig i tomat o saker som har med tomat att göra, som makrillfilé i tomatsås och tomatsoppa. Sen har vi Daisy som älskar kruksallad, som man gärna ska mata henne med. Tiger tycker det är mumsigt med päron och annanas! Tur att Tiger har skling att äta annanas med :) Knas kissar ♥




Har beslutsångest för vad jag ska göra för mat ikväll, nåt med kyckling eller kött? Jaja det löser sig :)

Får se om jag får min gamla dator såld nu då, vilket är bra då den inte startar :)
Tur att jag fick en ny, snygg dator av älsklingen i för tidig födelsedagspresent :) Jag fick ju oxå escadas nya parfym som jag är helt kär i, den påminner om viol o jag älskar ju viol! Min älskling känner mig så väl :)

Har töjt mer i höger öra nu, så nu är det lika storlek i båda öronen :) Måste börja rita min tatuering jag ska göra så småningom oxå, även bestämma mig för var jag ska ha den :O

Nej nu ska ja göra mig iordning innan skling kommer hem :)
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0