Lyckligast!

Nu har Tarzan o Dixie fyllt 2 år :)
Hade ett toppen kalas med skling :) Mycket folk o väldigt varmt dock ;)
Blev en rolig kväll oxå, Fia kom hit med :)
Den 11e oktober firade vi 6 månader och jag kan inte vara lyckligare!
Jag skiter i vad DU eller nån annan tycker, huvudsaken är vad jag och Rickard tycker o känner!
Visst va vi snabba med att flytta ihop, men man måste våga chansa för o vinna! O vi bodde ju mer eller mindre ihop redan innan iaf, fast i 2 lägenheter.
Jag älskar Rickard av hela mitt hjärta o vet att han känner det samma!
Usch va irriterad jag blir på små fittor som tror sig veta allt! VÄX UPP!
Älsklingen jobbar natt o ja ska snart iväg o handla, sen blir det att fixa lite!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0