Sweet!

Igår va vi till Carro, prata massa o skratta :)
Idag har det varit en lugn dag, älsklingen har varit på möten.. Jag har frusit mycket idag, men tog ett bad förut :)
Jag gjorde riktigt mumsig mat idag: creme bonjour fyllda lövbiffsrullar, hemmagjord klyftpotatis och egengjord sås :) Älsklingen tyckte det va så gott så han tyckte att vi ska göra det till lunch i morgon ;) hihi
Nu diskar älsklingen och jag tar det lugnt <3
Har tänkt en del på hur folk har det och haft det i förhållanden och hur man själv har haft det... Visst tjafsar man ibland, det hör till. Hellre tar jag det och blir snabbt samns o går ur det starkare tillsammans än att ha mega bråk som bara sätter sprickor i förhållandet.
Jag är så lycklig att jag har träffat den jag har gjort. Att ha nån som lyssnar, förstår och tröstar när det behövs. Nån som älskar mig för den jag är och vill inte ändra på mig. Helt underbart att ha någon man älskar så. Nån man skrattar, busar o har kul med. Nån man kan dela allt med. Nån man kan va vuxen, barnslig, busig, allvarlig, seriös, ja allt med.
Är det inte helt underbart att kunna säga att man har hittat sitt livs kärlek och även sin bästa vän? Jag kan med säkerhet säga det. Med risk att låta klyschig så säger jag: du gör mig hel Rickard! Jag älskar dig så <3
Jaja ni tycker säkert att jag tjatar. But I don't care because I'm happy! :)
Det får bli mycket kvällsmys ikväll eftersom älsklingen jobbar dygn i morgon :(
Nej nu ska jag tänka vad det var för grejer som jag skulle lägga ut på tradera sen pussa på min skling :) <3
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0