1 år ♥

Idag gick jag bredvid på första stället som personligassistent och det gick jättebra :)
Imorgon är det möte, onsdag gå bredvid på ett annat ställe, torsdag kontaktperson och fredag gå bredvid på första stället igen :)
Älsklingen gjorde sina underbart goda köttbullar dagen till ära och efterrätten blir morotskaka :)
Grattis min underbara älskling på våran 1 års dag! Tack för att du finns och förgyller mina dagar och för att du står ut med mig :* Jag älskar dig mer än något annat i hela universum och du är det bästa som finns ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Skling

Grattis min sklingiling :$ jag älskar dig mest av allt, du är bäst! :* <3<3<3

2011-04-11 @ 21:02:41
Postat av: KackMarie

Stort grattis till er!! =)



Roligt att det gick bra på inskolningen. =) Kramiz

2011-04-13 @ 08:54:45
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0