Blaha!

Så känner jag mig... Jag är sjuk, trött, ledsen m.m.
Vem är jag? Är jag nån? Är jag värd nåt?
Känns som att allt går emot mig nu, den ena dåliga nyheten avlöser den andra :(
Igår fick jag beskedet att min "morbror" som jag kallade pappa som liten hade somnat in hemma, efter år med cancer :'( Jävla skit sjukdom det där!
Dom man trodde skulle bry sig gjorde det inte (för ens man påpekade det) och dom man inte trodde eller visste, brydde sig.. Såna som man inte har så nära kontakt med eller känt så länge var dom som brydde sig, underligt det där... Jag tvingar ju absolut ingen att bry sig, man blir bara förvånad..

Känns som att jag inte finns.. Jag är en i mängden, som bara smälter in..
Jag är så trött...
Fick sjukanmäla mig idag, är värre än igår.. Tröttsamt.. Jag ska då alltid bli sjuk och råka ut för allt..
HI! My name is nothing. I am nothing...

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Beklagar sorgen <3

2011-04-23 @ 09:20:32
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0