Dag 13 – Den här veckan

Denna vecka har mest bestått av jobb. Igår jobbade jag förmiddag och på eftermiddagen åkte vi till systeryster. Där blev det matteräkning på datorn med Lucas, tacos till mat och färgläggning i målarböcker med Julia :) Självklart blev det mycket knas och massa skratt :) Idag jobbade jag förmiddag igen och älsklingen är iväg o jobbar dygn :(
I morgon är jag ledig, det blir en väldigt lugn dag!

Vad heter ni? Isabelle och Rickard
Hur träffades ni? Genom en vän hemma hos mig
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Japp
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nej
Isåfall, vem kör bäst? Det är nog Rickard :)
Kommer du ihåg er första kyss? Självklart :)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Jag :)
Vem är äldst? Jag
Vilka stjärntecken är ni? Båda är vågar :)
Vem fyller år först på året? Rickard, men bara 17 dagar före ;)
Vem är längst? Rickard
Vem sjunger bäst? Haha det är Rickard
Håller ni varandra i handen på stan? Japp
Kände ni varandra innan ni blev ihop? Ja, vi dejtade och lärde känna varandra innan vi blev ihop
Blev du kär vid första ögonkastet? Kär vet jag inte (svårt det där med kär vid första ögonkastet), men VÄLDIGT intresserad.. Jag tyckte att han var så snygg, charmig, snäll, go, söt, sexig m.m. :$
Har ni någon speciell låt? Njej, inte tillsammans så..
Har ni varit utomlands tillsammans? Njej, om inte åland räknas ;)
Vilket är ert bästa minne? Jag vet inte.. Kan nog inte välja bara ett nu, jag har iaf många fina minnen med Rickard..
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Om vi inte jobbar, så lagar vi mat och kollar på tv/film..
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Självklart ;)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nja, vi bodde på varsin sida av stan :)
Blir du lätt svartsjuk? Beror på situationen..
Brukar ni bråka? Nej, små tjafs ibland..
Ringer eller SMS:ar ni mest? Messar
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han är världens finaste <3
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha Rickard är en expert på att göra det mesta i sömnen, bla att prata ;)


HUR
Svarar du i telefonen: Aaaa..
Gör du när du är kär i fel person: Sårar mig själv..
Tycker du om gul-bil-leken: Kul ;)
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Använder inte plånbok :O
Mycket är klockan: 17.22
Hur många kontakter har du på msn: Vet inte, många..
Spenderar du en regnig dag bäst: Inne, på soffan

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där? Från skling: "verkligen inte! Du är snyggast och bäst! <3"
Pratar du med på msn just nu? Ingen
Ringde dig senast? Skling
Pussade dig senast? Skling
Vill du kasta en sten i huvudet på? Moahaha det behåller jag för mig själv
Saknar du mest just nu? Skling, frugan och bror med familj
Ska du träffa imorgon? Älsklingen och katterna
Sov du med senast? Skling
Festade du med senast? Skling, Yrrv, Jimmy, Bucke, Bjur och Stodd
Vem fick du senast sms av? Skling

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: Ja
Gråtit en hel natt: Ja
Druckit så du spytt: Ja
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Ja (både vanlig och eldriven, på jobbet och kung är jag på det! ;))
Gjort en bakåtkullerbytta: Nej, kan inte ens göra vanlig :(
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ja :$
Haft träningsvärk: Jaaa
Önskat att du var det andra könet: JA
Sett din kompis i rosa kanindräkt: Nej


Det blir en lugn ensam hemmakväll

CIAO


Kommentarer
Postat av: Skling

Sötnos! Snart är det våran dag :$ älskar dig <3<3<3

2011-04-02 @ 17:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0