Dag 14 – Dagens händelser

Well.. Det är väl inte så mycket.. Först åt jag frukost, sen dammsög jag, noppra soffan och diskade. Jag tog en dusch och efter det har jag fixat med bilderna som ska bli min stora tatuering :)
Sen blir det att fiixa mat och titta på tv..

Jag har frågat Elina om hon vill hjälpa mig o fixa min tatuering (bilden) och hon sa ja :) Jag har skickat bilderna till henne nu, hoppas hon fattar vad jag menar :) Hon är jätteduktig på att måla/rita, så det kommer bli svinbra :)
Jag längtar tills jag kan göra den :)

1. Vad är klockan just nu? 15.40
2. Vad lyssnar du på för låt just nu? Ingen, tvn
3. Vad har du för underkläder på dig? BH och trosor
4. Vad har du för mobil? iPhone 4
5. Hur mycket pengar har du? Alltid för lite
6. Har du något jobb? Nja, timvikarie
7. Vad har du för färg på din tandborste? Rosa och genomskinlig
8. Vem saknar du? Frugan
9. Har du några komplex? OJA många
10. Vad vill du bli när du blir stor? Sjuksköterska
11. Vilka låtar vill du ska spelas på din begravning? Vet inte
12. Hårfärg? Rödbrunt med svarta slingor
13. Vad skulle du kunna döda för nu? Om nån gjorde illa nån jag älskar
14. Vad har du gjort i helgen? Jobbat, städat och tagit det lugnt

15. Smycken du har på dig? Piercingsmycken och örhängen

16. Vem vet mest om dig? Skling
17. Vad är du rädd för? Ensamhet
18. Brukar du ha otur? Ofta
19. Vilken är kontakt nummer 13 i din mobil och vad har ni för relation? Banken
20. Vem har den snyggaste kroppen i världen? Skling :$
21. Favoritband? Har inte ett favvo band
22. Vem är snygg? Skling såklart
23. Har du några fobier? Insekter
24. Har du ätit något godis idag? Nepp
25. Har du fått IG på ett prov? Oja
26. Vad väger du? För mycket :'(
27. Fem saker du har på dig just nu? Leggings, trosor, bh, linne o topp
28. Dagens smink? Mascara
29. Favoritfärg? Lila o svart
30. Är du fjortis? Kan nog bli ibland :O
31. Har du en dator i ditt rum? Aaa
32. Favoritlärare? Minns inte
33. Vad har du gjort idag? Städat, diskat o fixat
34. Vad har du ätit idag? 2 smörgåsar
35. Dagens roliga? Inget?
36. Vilka färger har du i ditt rum? Väljer sovrummet som är beige
37. Favoriträtt? Oj, många.. Men Rickards köttbullar då :O
38. Har du spytt offentligt någon gång? Ja :(
39. Är du duktig i skolan? Nja, om jag lägger manken till så..
40. När var du utomlands senast och vart? Om åland räknas så i somras
41. Har du varit vittne till ett brott? Ja
42. Har du sett en död? Ja, många
43. Har du något husdjur? Katter
44. Har du haft vattkoppor? Japps
45. Är du singel? Nej
46. Favoritdryck? Powerking :$
47. Älskar du någon? JA
48. Vad köpte du senast? Mat?
49. Har du ätit glass idag? Nej
50. Känner du någon som är bög? Ja
51. Känner du någon som är lesbisk? Ja
52. Har du varit på en konsert? Ja
53. Senaste utlästa bok? Nån skolbok
54. Har du någon bästa vän? Ja
55. När klev du upp imorse? Vid 11 :S
56. Har du krockat någon gång? Nja, varit med i en bil som krockat eller blivit påkörd
57. Vet du vad sXe står för? Näää
58. När flög du senast? Oj, kanske va 7 år eller nåt
59. Äger du något märkesplagg? Ja
60. Spelar du fotboll? Haha nej
61. Vem ringde du senast? Syrran
62. Är du homosexuell? Nej
63. Är det fint med killar som sminkar sig? Njae
64. Är du allergisk mot något? Nötter
65. Vad är du för stjärntecken? Våg
66. Är du sexig? Verkligen inte
67. Åker du slalom? Å gud nej
68. Är Måns Zelmerlöw snygg? Nej, inte min typ
69. Brukar du se på Idol? Nja, uttagningarna är roliga :)
70. Brukar du sjunga för dig själv? Jaa :$
71. Hatar du någon? Mjo
72. Har du kysst någon av samma kön? Ja, många
73. Vilka hemsidor är du medlem på? Facebook och blogg
74. Har du spytt upp mat med flit någon gång? Ja
76. Har du varit på en festival? Njej
77. Har du någon brevvän? Nej
78. Har du onanerat idag? Nej
79. Vem kramade du senast? Katterna
80. Har du haft sex på en skoltoalett? Njej
81. Var den här listan rolig? Okej
82. Hur mycket pengar har du på telefonen? Abonnemang, oändligt
83. Cola eller fanta? Cola
84. Är du vidskeplig? Ibland
85. Vilken dialekt är fulast? Skånska!
86. Vad ska du göra i sommar? Jobba


Annars händer det inte mycket..

CIAO


Kommentarer
Postat av: Skling

Du som är snygg! <3

2011-04-03 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0