Dag 15 – Mina drömmar

Jag antar att rubriken betyder "vad jag drömmer om", framtid och så..
Jag har alltid drömt om att få barn, det har jag velat sen jag gick på dagis..
Allt annat om bröllop och sånt har liksom inte intresserat mig förut eftersom jag bara haft idioter :(
Men nu har jag drömmar! För första gången i mitt liv så känner jag att jag vill gifta mig, bli friad till och uppleva allt det romantiska.. Låter blödigt, jag vet.. Men jag vill ha det klyschiga! Flytta till hus, förlova mig, skaffa barn, gifta mig och inte nödvändigtvis i den ordningen ;)
Men det är det jag drömmer om, få uppleva drömmen med min Rickard :$ <3

1. Tycker du om att plocka svamp – Nej! För mycket småkryp :(
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler – Ööhh.. Vet inte :O
3. Tycker du att du själv är söt/snygg – Verkligen inte!
4. Du ger mycket komplimanger till andra – Försöker iaf :S
5. Är du nöjd med ditt förnamn – Njaej, skulle vilja ha mitt smeknamn som förnamn
6. Du tycker att du själv är smart – Jag klarar mig ;)
7. Vad är det sämsta hos dig - Envis och ofta kort stubin :/
8. Vad är det bästa hos dig – Snäll och omtänksam (tror jag?)
9. Har du bra självförtroende – Nej
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn – Olika från dag till dag
11. Du tycker om att vara med killar – Absolut! Det är oftast mindre komplicerat än att vara med tjejer
12. Känner du dina grannar – Nej och vill inte det heller
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag – Grå och svart
14. Använder du BH varje dag – Ja!
15. Svär du ofta – Oja
16. Gillar du skolan – Njae, komvux kan vara okej
17. Har du någon gång skolkat – Oh yes!
18. Spelar du något instrument – Nej, försökte mig på klarinett i 4an men det gick sådär :/
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i? - Drillade när jag var yngre och så har jag spelat en del badminton
20. Har du några tatueringar – Japp, 7 st och fler blir det ;) Har 3 st på G :O (som jag vill och ska göra)
21. Har du några piercningar – Japp. 1 iöverläppen, 1 i underläppen och 2 i tungan (2 töjningar i öronen och 4 vanliga hål)
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Försöker undvika så mycket som möjligt :(


 

Snart blir det mat med min kärlek <3
Senare får vi besök av Carro o Ulf
Om en vecka firar vi 1 år :$ <3

Kommentarer
Postat av: Skling

Min lilla kärleksskling :$ du är underbar! <3<3<3

2011-04-04 @ 18:28:24
Postat av: KackMarie

Ja nu vet han ju iaf dina drömmar, så nu vet han ju hur han ska kunna förverkliga dom ;) Hihi Kram

2011-04-05 @ 09:47:57
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0