Dag 16 – Min första kyss

Oj.. Till skillnad från alla andra saker så var jag rätt sen med att få min första kyss, mot alla andra.. Det var med G som jag va ihop med till och från nästan hela låg- och mellanstadiet.
Kommer ihåg att det var en varm höstdag i 6an. Vi hade slutat för dagen och dom flesta gick till cykelstället. G och jag skulle säga hej då och flera killar stod och sa "men hångla då", jag kände hur jag blev generad och vågade inte göra nåt.. Jag kände mig helt paralyserad.. Tillslut kom han nära och bara kysste (hånglade med) mig.. Sen skyndade han där ifrån med sina killkompisar. Kvar stod jag med min tjejkompis Linda och kände mig röd :) Linda frågade "hur var det". Jag "smakade" ett tag på frågan och tänkte efter, Det enda jag fick fram tillslut var "det smakade vatten". Haha det är mitt minne från min första kyss, Så mycket stå hej för det :)

Dagens humör: Trött

Dagens mående: Mindre bra

Dagens borde: Diska?

Dagens frisyr: Slarvigt uppsatt

Dagens klädsel: Just nu myskläder

Dagens planer: Duscha?

Dagens vill ha: Pengar

Dagens längtan: Helgen

Dagens fundering: Varför kan inte jag få vara snygg :( (tönt, i know)

Dagens beroende: Sömn

Dagens tråkigaste: Mig själv

Dagens tidning: Aftonbladet?

Dagens låt: Love is my drug


Vad heter du: Isabelle
Ålder: 26,5 :S
Vad gör du: Skriver blogg och fixar med bilddagboken
Vad längtar du till: Helgen, fast jobb, familj
Vad händer i helgen: Frugan kommer <3
Senaste hånglet: Skling
Hände nåt mer: Säkert ;)
Vad har du på dig: Myskläder
Favoritöl: Carlsberg hof
Vad blir du glad av: Mina nära och kära
Vad blir du ledsen av: Att bli sårad och lögner
Vad ska du göra idag: Inte mycket?
Favoritsnabbmatställe: Pizza hut och max
Vilken låt lyssnar du på nu: Just the way you are :$
Vad dansar du till: Det mesta :$
Vem saknar du: Frugan, familjen, skling
Bästa Hang-outet: Hemma med dom bästa :$
Nått någon inte vet om dig: Att jag snattade sjukt mycket som mindre :$
Nått du vill ha sagt innan vi slutar: Lev idag, för imorgon kan det vara för sent :O



Jag har skaffat bilddagboken :O Varför? Well, jag gillar att lägga upp bilder och tala om saker via dom.. Ska fortsätta fixa med det nu, förövrigt så heter jag Belloepo där :$
CIAO

Kommentarer
Postat av: skling

Knasis :$ puss <3

2011-04-05 @ 14:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0