Dag 19 – Detta ångrar jag

Oj.. Jag vet inte om jag kan säga att jag ångrar nåt direkt.. Hade jag inte gjort dom valen som jag har gjort så kanske jag inte hade varit den jag är idag, eller kanske inte känt alla underbara som jag känner idag eller så kanske jag inte hade varit där jag är idag..
I alla misstag man gör, får man glädjas för dom saker som var bra i det. Tex var mitt ex ett misstag, men hade jag inte varit ihop med honom så hade jag inte flyttat dit. Hade jag inte flyttat dit så hade jag inte lärt känna alla underbara där, jag hade inte haft samma arbetserfarenhet, jag kanske inte hade börjat plugga.. m.m. Man få se alla ljusglimtar i misstagen man gör.. Så jag tror inte att jag ångrar nåt, inget jag kan komma på iaf..

Idag blir det inga frågor att svara på :) Jag har lite att göra idag.. Jag har dammsugit och gjort rent på toan. Jag håller på o tvättar. Ska duscha, göra mig iordning och diska.. Idag kommer frugan ^^
Kvällen kommer bestå av skratt, god mat och donkey kong :)
Imorgon är det partey ;P
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Ikväll måste ni ju klara donkey kong så vi kan köpa något nytt spel :$ <3

2011-04-08 @ 14:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0