Dag 20 – Den här månaden

Jaha, denna månad... Jag har jobbat en del, jag ska börja gå bredvid på 2 ställen till veckan och jag ska vara kontaktperson för första gången. Frugan har varit här och i morgon firar jag o skling 1 år tillsammans. Jag har haft en väldigt dum mage :( Det kommer även 2 nya familjemedlemmar denna månad (om en vecka).
Jag tror iaf att denna månad består mest av jobb.
Det var väl det om denna månad tror jag.

  1. Har du körkort? Nej

  2. Hur många uppkörningar gjorde du? Inga

  3. Drömmer du? Ja

  4. Om ja, minns du dina drömmar? Ibland

  5. Tror du på nåt övernaturligt? Ja

  6. Om ja, vad? Andar

  7. Röker du? Ja

  8. Spara eller slösa? Både och

  9. Har du investerat pengar? Njaej

  10. Spelar du sällskapsspel? Ja

  11. Favorit spelet? Draw eller nåt frågespel

  12. Favorit semesterställe? Nåt varmt ställe

  13. Drömresan skulle vara? Jorden runt

  14. Länder jag har varit till? Finland, Norge, Danmark, Frankrike, Spanien och Turkiet

  15. Semestertips? Vet inte

  16. Semestermardröm? Har inte rest så mycket, så jag vet inte

  17. Vad skulle du INTE göra på din semester? Bada i havet :S

  18. Vem diskar hemma hos er? Båda och frugan när hon är här :)

  19. Storhandlar du? Ja

  20. Är det något du är bra på? Njej

  21. Är du praktisk? Ibland, tror jag

  22. Är du teknisk? Ja

  23. Har du besökt nåt nöjesfält? Japp

  24. Gillar du det? Jadå

  25. Favoritkarusellen? Virvelvinden eller lisebergsbanan

  26. Dusch eller badkar? Dusch

  27. Färg på ditt duschdraperi? Lila

  28. Syr du dina gardiner själv? Nej

  29. Musikfavoriter/favoritartist? Kan inte välja en

  30. Tittar på tv? Ja

  31. Hur mycket tittar du på tv? Olika från dag till dag

  32. Äger du nån leksak? Det gör jag nog

  33. Varför har du sparat dem? Minne från barndomen

  34. Lekte du med barbies som liten? Ja, favoriten var den gravida :)

  35. Äger du en kamera? Japp, 3 st

  36. Vilken sort? Kommer inte ihåg märkena nu, iaf 2 digitala o en vanlig

  37. Fotograferar du mycket? Ja, rätt så mycket

  38. Högtid du gillar? Midsommar

  39. Har du prestationsångest? Ibland

  40. Har du drömt sanndrömmar nån gång? Japp

  41. Har du en brevvän? Nej

  42. Dricker du mjölk? NEJ

  43. Varför då? Det är äckligt

  44. Vad anser du om kungahuset? Orkar inte bry mig, lite sjukt att vi skattebetalare betalar allt åt dom bara

  45. Läser du skvallertidningar? Inte längre

  46. Tror du på allt som står i dem? Nej

  47. Lyssnar du på folks skvaller om andra? Lyssnar, men tror inte på det o bryr mig inte

  48. Skvallrar du? Gör jag nog ibland

  49. Hur kör du bil? Inte alls

  50. Har du ett motto du lever efter? Lev idag, för imorgon kan det vara för sent

  51. Öppna en bok du har i närheten, slå upp sidan tolv och citera den 4e meningen? "Det där med mitt-tidigare-liv lärde jag mig av Wireman.

  52. Favorit fika på café? Latte

  53. Ljud du hör just nu? Tvn

  54. Vad finns på väggarna i rummet du sitter i just nu? Tavlor

  55. Har du en bra relation till dina föräldrar? Jodå

  56. Gillar du att betala räkningar? Nej, gör nån det?

  57. Har du koll på din ekonomi? Ja det tyckeer jag

  58. Har du vunnit pengar nån gång? Japps

  59. Spelar/tippar du på nåt? Ja

  60. David Bowie eller Beatles? Ingen av dom

  61. Favoritämnet i skolan? Språk

  62. Världens fulaste ord? Ingen aning

  63. När du svär, vilket ord använder du då? Fitta, kuk, fan, pitt m.m.

  64. Världens vackraste ord? Kärlek

  65. När rengjorde du din ugn senast? För typ en månad sen

  66. Berätta om det värsta du varit med om? Nära och kära som har dött, eller som varit nära o dö

  67. Är du social? Ja

  68. Skulle du kunna slänga ut 3000 på en romantisk middag? Om jag vore rik så

  69. Vad är det mest romantiska du vet? Att bli uppvaktad, känna sig älskad

  70. Barnprogram du avskyr sen du va liten? Vet inte

  71. Samlar du på nåt? Njej

  72. Din värsta ovana? Biter på fingrarna

  73. Din bästa ovana? Ingen?

  74. Kändis du skulle vilja vara? Vet inte, nån snygg

  75. Kändis du skulle vilja vara med? Ingen

  76. Du ångrar att du inte? Vet inte

  77. Du blir glad av? Vänner

  78. Du blir förbannad av? Svek och lögner

  79. Drömjobb? Ssk

  80. Om du fick 10 miljoner? Skulle jag betala skulder och bygga ett stort hus

  81. Det här skulle du inte ens göra om du fick en miljon? Döda någon och/eller äta insekter

  82. Nära-döden-upplevelse? När vi var en halv meter från att krocka med en älg i hög hastighet

  83. Ditt livs bästa ögonblick? Vet inte

  84. Bästa tekniska uppfinningen? Mobilen, datorn, tvn och micron :$

  85. Du kommer till himmelen/helvetet? Säkert helvetet och med öppna armar

  86. Har du någon bästis? Jo

  87. Beskriv dig själv med 3 ord? Envis, ärlig och rättvis

  88. Vad får dig alltid att skratta? Nåt kul på tv

  89. Har du bra självförtroende? Verkligen inte

  90. Älskar du livet? Till viss del

  91. Vad önskar du? Pengar

  92. Vad tycker du är gott? Mat

  93. Vad har du för humor? Sjuk

  94. Har du varit fruktansvärt kär nån gång? Ja

  95. Vad ska du göra idag? Ta det lugnt

  96. Vad läser du varje dag? Bloggar

  97. Vad dricker du varje dag? Vatten

  98. Senast köpta skiva? Metallica

  99. Senaste film på bio? Nya nightmare on elm street

 


Jag blir ledsen när folk inte förstår att jag verkligen har problem med magen, speciellt när det är vänner. Jag tycker inte att detta är kul och jag tycker inte om att vara låst.. Jag kan inte göra saker som alla andra, även om det är simpla saker. Detta är inget jag hittar på eller ljuger om. Det är inte så bara, även om det finns toaletter typ överallt. Kan någon lova att den toaletten som finns på det stället alltid är ledigt så att jag hinner in? Nej det kan ingen! Ursäkta för att jag har nån sjukdom då!

 


Helgen har varit toppen med frugan här :) I fredags så spelade jag o frugan Donkey Kong och skling o Yrrv spelade dator. Skling gjorde mat, hemmagjorda hamburgare med crisscuts pommes.

 

Igår gjorde jag och frugan mat. Det blev pannbiffar, hemmagjorda klyftpotatisar, smörstekta färska grönsaker med vitlökssmak och grönpepparsås :) På kvällen kom Yrrv, Bucke, Stodd, Jimmy, Anders, Elina och Patrik hit :) Vi hade kul och spelade draw. Sen blev det red brick där ett dåligt band uppträdde med skithög volym. Sen var det så mycket tragiska människor ute. Min mage fuckade ur, så det blev hemgång.

Idag blev det mysfrukost med frugan och vi spelade ut Donkey Kong :) Men när vi hade klarat sista bossen och eftertexterna hade rullat färdigt så dök det upp ett golden temple, så det kom fram en till bonus bana :)

 

Det blir att leta efter nåt nytt spel nu

CIAO


Kommentarer
Postat av: KackMarie

Åh va gött det lät med maten. :p

Ska ni skaffa 2 katter till? :D Kramiz

2011-04-11 @ 07:53:57
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: Jonaskaia

I like this site. Keep it up!

2011-09-08 @ 13:09:01
URL: http://jonaskaia.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0