Dag 22 – Det här upprör mig

Oj, det är nog mycket.. Blir jobbigt att skriva här :O Men det som gör mig arg är dryga människor, lögner, svek och otrohet. Sånna saker gör mig riktigt arg!!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?

"Rehabdrottningen Kathi Green kom till Casa Freemantle i Mendota Heights på måndagar, onsdagar och fredagar."

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Laddsladden

3. Vad var det senaste du såg på tv?

Christine

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:

typ 15

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Tvn, Yrrv och skling

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Gick från jobbet

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

Kläder på nätet :$

8. Vad har du på dig?

Svarta tights, svart topp och svart huvtröja :$

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?

Inte vad jag vet

10. När skrattade du senast?

Förut

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Tavlor

12. Har du sett något konstigt på sistone?

En på tv som jag trodde var en tatuerad o piercad kille, vilket var en tjej :S

13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Lätt

14. Vilken var den senaste film du såg?

Nån på tv

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Hus och nya vitvaror m.m.

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag vet inte :O Jag är ju ärlig av mig och berättar saker :/ Det är ju alltid nån som vet nåt om mig..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Fattigdom

18. Tycker du om att dansa?

Jodå

19. George Bush?

Jag vet typ inget om honom

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Oj, svårt.. Jag har jättesvårt att komma på nå namn :/

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Njej

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

"Här får du en chans till"

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?

Dom som vill

 


 

Det gick bra att gå bredvid idag med, på ställe nr 2 :) Det var bara en snabbis idag, för att få träffa brukaren.. Jag ska gå bredvid ordentligt där nästa vecka :)
Nu tvättar jag sen blir det lugnt...
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Ta det lugnt och äta mat ju :$ <3

2011-04-13 @ 17:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0