Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Det beror ju på lite vad som har hänt.. Underbara vänner, kissarna och familj får mig att må bättre.. Att få vara nära Rickard, få hans kyssar, kramar och beröringar får mig alltid att må bättre ♥

Idag var jag seg med att göra mig iordning, jag skulle ju inte iväg för ens vid halv sex.. Så vid två hoppade jag i badet och låg där ett tag.. Sen tog jag på mig bh, trosor och ett linne o sprang runt i medans jag sminkade mig o så.. Helt plötsligt ringde det på dörren och jag började irra runt som en yr höna.. Tillslut sprang jag in i sovrummet o tog på mig mysbyxor och gick o öppna. Där stod en ung tjej o en ung kille från e-on. Dom berätta att vi som hade fortum betalade alldeles för mycket och bla bla bla. Dom ville se en elräkning för att bekräfta att vi kunde byta till e-on. Stressad som jag var så skyndade jag in och rota runt bland alla papper för att hitta förra elräkningen. Tillslut hittade jag den och gick ut igen, tjejen hade gått o kvar stod killen. Han var så trevlig o flörtig :O Frågade vad jag gjorde på fritiden o vad jag jobbade med o massa annat samtidigt som han skrev papper. Han ritade till och med en stor smilegubbe till mig för att jag spelar donkey kong som han gillar :O Iaf så har vi nu bytt till e-on och får 2000 kr billigare per år mot vad vi haft med fortum. Jag ville även komma fram till att där stod jag på loftgången i säkert 15 min, barfota och i bara linne :S Jag som är så känslig kommer säkert bli förkyld nu :(

Idag var jag iväg och var kontaktperson för första gången och det gick jättebra :) Vi ska ses igen nästa vecka på fredag och äta thaimat :)
Imorgon ska jag gå bredvid kväll på första stället, går nog bra men slutar lite sent :/ Slutar kl 23 :O
Kvällen nu blir iaf lugn i soffan.. Jag har huvudvärk och skling jobbar natt :(
Imorgon kommer dom nya familjemedlemmarna, Bamse & Bosse :) ♥
Ja, vi vet att det är många katter. Men det är vårat liv och vi gör väl som vi vill?? Varför ska andra lägga sig i o ha negativa kommentarer? Det blir ingen större skillnad på att ha 6 eller 8, det var ju ingen direkt skillnad från 4 till 6 så.. Det är ingen skillnad mot att ha 4 hundar eller flera katter.. Vi älskar våra katter som dom vore våra barn, det är våra bebisar och vi skulle aldrig göra nåt som fick dom att må dåligt eller göra dom illa, aldrig! Vi är ju en familj ♥
Bamse



Bosse


Nej nu blir det bigbrother
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Sötnos, det är du som får mig att må bra <3

2011-04-14 @ 22:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0