Dag 24 – Det här får mig att gråta

Haha oj, jag som är så blödig :$ Det vanliga är väl att om jag blir sårad så kan jag gråta, men gör det inte öppet då.. Sen för att jag är så blödig så gråter jag för sorgliga filmer, vanliga som tecknade :$ Sen om jag kollar på olika tv-program där det händer sorgliga saker eller nåt som är rörande så gråter jag :O
Jepp, that's me :$

Imorse kom småttingarna :) Det är mest dom som morrar o fräser åt dom andra :) Haha så mycket ljud från så små :)
Bosse sover :)

Älsklingen är och införskaffar drickbart till imorgon ;) Jag ska iväg o göra kväll vid 16..
Idag fick jag mitt paket från barbarella, nu ska här töjas :) ^^
Innan: 16 mm i öronen
1,6 mm i underläppen
1,6 mm i överläppen
2 resp. 1,6 mm i tungan
Efter: 18 mm i öronen
2,4 i underläppen
1,2 i överläppen
3,2 resp. 2,4 i tungan
Nu: 16 mm i öronen
2 mm i underläppen
1,2 i överläppen
2,4 resp 2 mm i tungan
Alla hål blir större utom den i överläppen som blir en storlek mindre :)

Jag gjorde Oopsies idag och dom var mumsiga :)

Nu blir det mat och sen vila så jag orkar med kvällen
CIAO

Kommentarer
Postat av: Malllaaann

Vilka godingar!!! :) e dem syskon?? vill oxå ha små bebisar ihi

2011-04-15 @ 15:37:17
Postat av: Mallaann

Vilka godingar!!! :) e dem syskon?? vill oxå ha små bebisar ihi

2011-04-15 @ 15:38:13
Postat av: Skling

Hihi knasis <3

2011-04-15 @ 16:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0