Dag 25 – En första

En första vad? Antar att jag får välja själv där.. En första lägenhet då. När jag flyttade hemifrån så flyttade jag ju direkt ihop med M.. När det tog slut så flyttade jag till min första egna lägenhet, jag var då 24,5 år gammal :S Fast jag kände mig aldrig riktigt som hemma, då jag inte trivdes i hällefors. Sen hyrde jag ju lägenheten i andrahand, så det bidrog väl med. Sen flyttade jag tillbaka till karlskoga till min andra egna lägenhet, samma som jag bor i idag. Här känner jag mig som hemma och här trivs jag. Så jag räknar detta som mitt första riktiga egna hem :) Visst skulle jag vilja byta ut några grannar och gärna ha större, men sånt får man ju ta :)

Igår kom Jessica hit o så kom Yrrv oxå. Vi drack och spelade Dreamcast :) Det var skoj :) Sen gick vi till Red Brick, det var bättre än förra gången. Fast jag vet inte varför dom envisas med att hela tiden ha liveband som inte låter bra!!

Dagen idag har varit lugn och kvällen förblir lugn :)
Nu ska jag fixa mat
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0