Dag 26 – Mina rädslor

Ja det har jag väl redan skrivit, men min största rädsla är att bli ensam.. Nu menar jag ju inte bara för en dag, utan helt ensam för alltid.. Sen hatar jag och är rädd för insekter av alla de slag, vet inte varför..

Veckan med jobb, eller bredvid gång har gått bra :)
Älsklingen blev förkyld här om dagen och imorse vakna jag förkyld, som blivit värre med dagen :( Hoppas jag blir bättre snart.. Malin o Johan kommer hit på lördag, då kan jag ju inte va sjuk :(
Det går bra med bebisarna :) Dom har sina egna personligheter och har precis lärt sig spinna :) Hittills har dom sovit hos mig på nätterna, förutom inatt.. Dom är jätteduktiga och sover på nätterna, morr o fräs är det typ slut med :)
Snart fixa mat
CIAO
Tarzan får hoppa in som extra mamma :)

Kommentarer
Postat av: Skling

Du blir nog snart bra :* <3

2011-04-20 @ 17:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0