Dag 28 – Det här saknar jag

Oj, vet inte om det menas personer eller ting.. Men just nu saknar jag min älskling. Jag saknar frugan typ hela tiden. Jag saknar min familj ♥ Jag saknar mer pengar och större boende :/

Min sambo, han är världens bästa ♥
Visst har vi våra tjafs, men dom handlar aldrig om att nån varit dum mot den andra eller så.. Det är mest bara missförstånd.. Han står ut med mig och allt som har med mig att göra, han klagar aldrig eller gnäller inte. Han är inge svår att ha o göra med, det är aldrig några problem. Han hjälper alltid till hemma och han frågar alltid hur jag mår o lyssnar. Han hjälper gärna till o är barnvakt och träffar gärna mina vänner.
Många sa till mig i början: "jaja så är det alltid i början o när man är nykär", jag säger till er: "skit på er!"
Vi har dejtat och varit ihop i över 1 år och det är fortfarande lika dant. Jag är fortfarande lika kär, om inte kärare och han hjälper fortfarande till med allt ♥
Han finns alltid där och lyssnar o tröstar när det behövs..
Många skitstövlar får man gå igenom innan man hittar prinsen och jag har verkligen hittat prinsen, min prins :$
Jag tror inte det är många som har det så här bra och jag är glad för att jag äntligen fick bli lycklig!
Rickard: Du betyder allt för mig och utan dig skulle min värld rasa :$ Jag älskar dig mer än något annat och jag är så glad att du vill dela ditt liv med mig ♥♥♥

Nu ska jag sätta igång tvättmaskinen och snart ta tag i disken.
Jag längtar till älsklingen slutar så att vi kan ha en myskväll!
Glad påsk på er!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Jag älskar dig ja :$ du är bäst, ses om några timmar! Puss <3

2011-04-23 @ 11:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0