Dag 29 – Mina ambitioner

Jag har väl inga jätteambitioner vad jag vet.. Vill få ett fast jobb, större boende och en familj.. Det är väl det jag strävar efter..

SÅ KÄNNER DU IGEN DIN SJÄLSFRÄNDE:


1. Du känner en dragning som inte bara är instinktiv utan även ögonblicklig och omedelbar.

2. Dragningen är ofta helt annorlunda än en vanlig förälskelse eller fysisk attraktion, mer en känsla djupt inifrån.

3. Först kanske du inte ens tycker om henne eller honom men påverkas ändå djupt inom dig.

4. Du kan inte komma undan denna känsla och snart upptar denna person en allt större del av dina tankar.

5. Ju mer du lär känna personen desto starkare bli känslan.

6. Du känner dig oförmögen att förklara dina känslor men också att förneka dem.

7.Det känns som om ni djupt inom er redan känner varandra.

8. Ni kan tala med varandra i veckor utan avbrott.

9. När ni rör vid varandra eller har sex upplever du en dimension som du aldrig gjort förut.

10. Man tycks kunna kommunicera utan ord, men vet vad den andre tänker.


Älsklingen är på jobbet och jag vet inte vad jag ska göra.. Jag är nästan helt frisk från förkylningen nu, bara lite täppt men det är jag ju jämt..

 

Det finns mycket jag borde, men var finns orken o lusten? Kan ingen ge mig lite energi?

Nej, nu ska jag ta hand om tvätten iaf..

CIAO

 


Kommentarer
Postat av: Skling

Puss :$ <3

2011-04-24 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0