Dag 30 - Sex

Jag gör lite nya och egna rubriker så att det blir lite fler.. So here I go..
Familjemedlemmar kanske inte vill läsa detta ;)

I väldig tidig ålder så fick jag upp ögonen för sex, var väldigt nyfiken på det..
När jag gick på dagis så gick jag och en äldre kille in i garaget/förrådet där alla cyklar och sånt förvarandes, där lade vi oss i en vagn och försökte ha sex :/ Vilket inte gick då han inte fick upp den..
Men tidigt kom jag oxå på det här med att onanera, fast jag visste inte då vad det var eller vad det var jag gjorde.. Det enda jag visste var att det var skönt och jag trodde det var nåt dumt jag höll på med..
Jag var alltid nyfiken på sex och tänkte mycket på hur det skulle va att ha sex.. Jag fick min första riktiga pojkvän när jag gick i 6an och han var 2 år äldre än mig, självklart var han intresserad av sex.. Han tjata mycket på mig, men jag var rädd. Inte för sjukdomar eller graviditet, jag var rädd för att det skulle göra ont.. Vi höll på med mycket utom penetration, men trycket fanns där.. När jag var typ 12,5 år så lixom gav jag upp, trycket blev väl för stort och jag gav med mig.. Man vill väl att den första gången ska vara något fint och helst skönt oxå.. Men han tänkte inte på mig och ville väl bara göra det. Jag var livrädd och stel som en pinne.. På den tiden hade man inte glidmedel, inte som idag iaf.. Så många timmar och flera kondomer senare så kom han in i mig.. Det var inte skönt och jag ville bara att det skulle vara över.. Efter den gången så gick det lättare o lättare, tillslut tyckte jag att det var skönt..
Jag vet inte riktigt vart jag tappade mig själv, men mitt otroligt dåliga självförtroende spelade in hela tiden.. Efter den killen så brydde jag mig inte värst, nu var ju det värsta över.. Jag brydde mig inte om mig själv, bara jag fick bli omtyckt om bara för en liten stund.. Killar kom och gick.. Jag brydde mig inte om det var pojkvänner, KK eller one night stands, bara jag fick bli lite omtyckt.. Jag antar att jag tänkte att om jag inte gör detta så tycker dom inte om mig.. Nån gång när jag var ca 14 år så hade jag en pojkvän som brydde sig om mig och då hittade jag även min g-punkt, eller den blev hittad rättare sagt.. Men på den tiden skadade jag mig själv så mycket på olika nivåer, så snälla killar var inget för mig.. Jag gjorde slut.. Efter det hade jag ingen som brydde sig värst om mig eller mina behov, g-punkten försvann igen..
Vi tjejer, till största del iaf, har väldigt svårt att få g-punkts orgasm under sex.. Vi kan ju hitta punkten på oss själva, men genom samlag är det svårt.. Jag gav upp den biten när jag ändå inte hade nån som brydde sig, jag låg alltid till lags för killen istället..
Sen träffade jag Rickard :$ Jag har aldrig klickat så bra med någon i hela mitt liv förut och sexet ska vi inte prata om :$ hihi Min g-punkt kom tillbaka när jag träffade Rickard, eller den blev upphittad igen ;) :$ Jag älskar sex och jag står för det! Men först nu så vet jag verkligen vad älska innebär, på alla möjliga nivåer. Jag är så oerhört glad över att jag har hittat en som gör mig så lycklig och får mig att må så bra, på alla sätt och vis ;)
Jag kan verka överkåt kanske, vad vet jag? Men detta är jag!
Med risk för att folk säkert tycker att jag varit för öppen, men detta är jag.. Jag är öppen och ärlig, o det är ju min blogg..
Ta mig som jag är, eller stick!
Förlåt skling om du blivit generad nu :$ :*
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

:$ <3

2011-04-25 @ 13:59:36
Postat av: KackMarie

Här var vi öppna.. Hihi :p Men vaffan, det är ju upp till var & en vad man skriver i sin blogg. :)

2011-04-25 @ 21:31:25
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0