Samtalet...

Idag ringde läkaren, så jag har väntat på ett svar.. Det tog 5 veckor att få höra att proven inte visade nåt, allt såg bra ut.. Jag har IBS, en kronisk magsjukdom som jag får leva med :(
Det finns inget som kan bota det, men det finns mediciner som kan lindra. Jag knaprar ju redan tabletter, som hjälper ibland.. Det finns "bra" och "dåliga" dagar. På dom "bra" dagarna så kommer jag faktiskt iväg till affären och såna saker, på dom "dåliga" dagarna så sitter jag hemma, då går det bara inte. Det finns flera saker som gör det värre, som tex: stress, oro och viss mat.. Det har jag märkt..
Det är ingen som kan förstå hur jag har det, det är ju ingen sjukdom som syns :(
Men jag undrar varför allt ska hända mig? Varför råkar jag ut för allt? Vad har jag gjort för att förtjäna allt? :(

Lite sömn inatt och lång jobbdag.. Imorgon är jag kontaktperson..

Hej! Mitt namn är Isabelle och jag lever med (förutom många andra krämpor) IBS, magkatarr, psoriasis och ledvärk (förmodligen artros eller reumatism)....

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Men fy då. =/ Dom hade ingen medicin som du inte testat än? Kram <3



Svar: Tack. Ja nu blir det full rulle för oss framöver med packning, flytt & uppackning. :p

2011-04-28 @ 21:31:29
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: KackMarie

Men fy då. =/ Dom hade ingen medicin som du inte testat än? Kram <3



Svar: Tack. Ja nu blir det full rulle för oss framöver med packning, flytt & uppackning. :p

2011-04-28 @ 21:32:22
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: KackMarie

Svar: Tänkte om de kanske visste ngt du inte testat eller ngt du kunde få utskrivet. Usch va jobbigt! =/



Dom ska ju bara hit & titta idag, men kan hoppas att dom blir intresserade iaf. :) Skulle inte va fel om det t.o.m blir budgivning. :p

2011-04-29 @ 10:11:42
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0