Veckan

I måndags var vi och tatuera oss igen och jag kunde ju inte låta bli :$
Detta blev det då:)

I torsdags kom ju Marie, Thommy och lille Ted :)
Jag hade bakat snickers, mockarutor, blåbärsbåtar och kaka med glasyr i :) Det blev omtyckt ;) Sen fick jag klippa Ted, det gick tillslut ;) Min första "kund" som är så liten :)
Ted Före:
Ted efter:
Det var jättekul att träffa dom igen, hoppas det inte dröjer allt för länge till nästa gång!

Jag har jobbat en lång helg och idag gjorde jag sista dagen på sommarschemat..
Nu ska jag hoppa i duschen
CIAO

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Nej nu ska det banne mej inte dröja lika länge te nästa gång. :) Tack åter igen för allting. Alla godsaker, klippningen & sen allt du köpt te Ted. Jättegulligt av dig. :) Kramiz

2011-08-15 @ 12:43:38
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: KackMarie

Nej fy farao nu skäms jag!! Thommy berätta precis att det var ni som betalade för maten. Hade jag ingen aning om.. Så du inte tror jag är otacksam. Så tack så mkt för maten! Vi får bju igen nästa gå¨ng! :) Kramiz

2011-08-16 @ 15:07:46
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0