Woop woop

Jobb är det här.. I onsdags kom frugan, det blev myskväll då :) Igår var det dax att tatuera sig och frugan blev med att titta, självklart skling oxå :)
Älsklingen fick även tatuera sig igår :) Han gjorde sina symboler bakom öronen, min pussmun på handleden och konturerna på armen. På måndag blir det dit igen :) Skling ska göra klart sin arm och jag kanske gör en till ;)

Idag har jag jobbat, men sluta kl 14 :) Imorgon gör jag delad tur :/
Skulle ha klippt Anders idag, men kan inte röra armen så bra :O
På torsdag kommer Marie, Thommy och lilla Ted :) Äntligen får man träffa dom igen och lilla Ted för första gången ;) Ska bli skoj! Måste baka tills dess oxå, men vad ska jag göra? Har du önskemål Marie? ;)

Mina tatueringar som jag gjorde igår :):

Nu blir det matlagning och kvällsmys med min skling ♥
CIAO

Kommentarer
Postat av: Skling

Hihihihi :$ du kan baka panerad flundrafilé :$ hihihi <3

2011-08-05 @ 19:55:29
Postat av: Bella

Det går ju inte att baka :O <3

2011-08-05 @ 21:19:40
Postat av: KackMarie

Jäklars vad ni gaddar er. :D



Hihi Nej har inga önskemål, det blir alltid så gott iaf när du bakar vad det än blir. =) Jaaa det ska bli jättekul & träffa er igen!! Kramiz

2011-08-06 @ 09:02:57
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0