- 5kg!

Det var typ 3 månader sedan som jag ställde mig på en våg senast. Känns inte så lockande då det står på samma jäkla äckliga siffra hela tiden :S
I söndags fick jag nå sug att ställa mig på vågen, konstigt va? :O
Till min förvåning så visade den - 5kg! Jag trodde inte på den så jag klev av den o sen ställde mig igen, jo men visst var det - 5kg! :O
Så på max 2 månader har jag gått ner minst 5 kg :)
Och jag har inte ändrat kost eller så, men jag går till o från jobbet varje dag jag jobbar och det är 80-90 min fram o tillbaka :)
Hoppas bara det fortsätter neråt.
Jag har ju märkt att byxor ja köpte innan jag börja jobba har blivit större, men det tänkte jag bara att det är ju strech i dom :O

Jag är iaf glad att det försvunnit minst 5 kg, även om det inte märks så mycket :)

Nu blir det lite vila i soffan efter jobbet innan man ska börja med kvällsmaten.

CIAO


Kommentarer
Postat av: kackmarie

Gött det går ju åt rätt håll iaf :)

2011-12-06 @ 17:57:58
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0