Fy fan!

Vilken jävla natt!
Jag har fortfarande inte somnat och klockan är nu 04.35..
Här är varför jag inte lyckats somna:
Jag har haft krypningar i benen, som jag får ibland för att korsryggen är paj. Så jag har snurrat som en helikopter i sängen för att hitta en ställning att kunna ligga i. Och då haft katter som legat på mig eller täcket o vägrat flytta på sig!
Jag har haft nån typ av muskelkramp vid hjärtat så jag trodde jag skulle få en hjärtinfarkt!
Det har varit ett jävla liv utanför med bl.a. Folk som skrikit i bott och polis som ryckt ut med blåljus.
Och jävla grannen som tydligen tog förgivet att alla festar på juldagen, har haft jordens fest o det blev precis tyst där ifrån nu. Hon som inte haft mycket ljud för sig för ens nu :/
Sen har ju allt stå hej hållit igång katterna, så framför allt Zoda har skrikit för fulla muggar!
Plus stormen som nästan slitit av både väggar, tak o balkong :O Det har låtit som nån stått utanför o skjutit med kanon, som om folk spelat bowling på taket och som en jätte har stått o skakat på balkongen!

Nej, fy fan vilken natt!
Jag säger ju det! Vad fan har jag gjort för att förtjäna allt skit??
Kan ju säga att det inte blir nå jobb idag, det klarar jag inte utan sömn.. Ni får tycka vad ni vill, men jag kan lova att om ni haft en sån här natt själva så hade ni inte klarat av o jobba själva..
Usch.. Ska lägga ner huvudet igen o se om jag kan få sova nån timme iaf, innan jag måste ringa jobbet :(

Loving christmas??? Not at all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0