God jul!

Isch... Inga julkänslor har jag...

Igår jobbade jag till 20.05 och efter det gick jag till syrran o barnen en sväng. Skulle hem o baka, men va så trött.. Åt några knäckemackor med makrill i tomatsås på.. Hittade nån film på tv att titta på.. Lyckades slumra till i soffan o vaknade vid 23.40. Fixade då iordning åt katterna för kvällen o borstade tänderna o la mig.
Jag tycker att dagen före julafton så ska man sitta med sin älskling o mysa på kvällen o se fram emot julafton. Men min skling är på jobbet från igår eftermiddag tills idag eftermiddag :( men förhoppningsvis får han sluta tidigare idag.. Senare ska vi till Rickards mamma för att fira jul och ikväll ska vi va själva för att fira. Byta julklappar, dricka glögg o äta nybakat :) För jag ska baka nu :) Tänkte baka mjuk saffranskaka med chokladbitar i, saffransknäck, vanlig knäck, bananfudge, chokladfudge och vit chokladfudge :) Får se om jag orkar med allt ;)
Imorgon hinner jag umgås lite med Rickard på dagen innan han sticker till jobbet för att jobba natt :/ men mamma kommer hit imorgon iaf :)

Aja.. Får se om jag lyckas sova nå mer, annars går jag upp o börjar baka!

God jul på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0