Karma? Rättvisa?

Finns det nåt sånt? Tror fan inte det!
Finns dom som kan bete sig hur fittigt som helst, hur barnsligt som helst, utnyttja vänner, hålla på med dumheter m.m och dom har det fortfarande bra!
Men jag då? Jag är fan inget annat än snäll o trevlig, ställer alltid upp när jag kan, sätter alltid andra före mig själv.. Vad fan får jag?? Motgångar o skit hela tiden.. Skulle jag vara sådär fittig och så, så skulle jag verkligen inte va värd skiten under skorna.. Hur kan vissa va värda mer fast dom beter sig som idioter? Hur kan vissa ha vänner när dom är så fittiga?
Jag förstår ingenting...
Sluta skydda och va snäll mot dom som inte förtjänar det!
Varför fjäskar man så för vissa?
Varför ska saker vara så orättvist??

Hallå!!! Hör mig! Se mig...

Försöka sova nu så jag orkar upp imorgon.. Lätt med en kombo av folk som måste skrika när dom går förbi, folk som måste tuta när dom åker förbi och stormen som försöker slita av både tak och balkong! Lovely!!


Kommentarer
Postat av: Pillan

Skulle kunna vart jag som skrivit det där...

Kram

2011-12-27 @ 21:47:00
URL: http://ubreathilive.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0