Merry fucking x-mas!

Jul jul strålande jul? Nej usch.. Denna jul är verkligen inte på topp..
Tog nyss en dusch, blev kvar längre än vanlig för att jag bara bröt ihop..
Är trött på motgångar o skit..
Har en far som tydligen inte bryr sig just.. Har en syster som tydligen är sur.. Har en bror som aldrig kan hälsa på.. Jag vet att jag själv inte hälsar på, men det finns en anledning till det!

Jag har en sjukdom som tar sönder mig, men ingen förstår eller bryr sig! "äsch, det klarar du" Eller hur! Jag skulle vilja se er klara det.
Sen bara för att jag inte har barn så betyder inte det att jag inte har ett liv. Jag har oxå saker som jag måste göra, behöver göra, vill göra!
Jag har fått spendera mesta delen av julen själv, jättekul... Ja jag kunde åkt till brorsan, men nej där säger magen ifrån.. Kunde åkt till pappa idag, men åter igen magen men framför allt: vem vill fira jul med en pappa som inte verkar bry sig?
Jag är trött på att jag alltid ska släppa allt när det gäller alla.. Jag är trött på att alltid vara den som hör av sig..
Jag är så trött på allt skit o alla motgångar så jag vet inte om jag orkar mer nu..
Varför kan inget bara få vara bra? Nej, nånting ska det alltid vara..
Jag önskar att jag kunde bli någon annan. För då kanske jag skulle bli omtyckt, respekterad, ej tagen för givet.. Var är den som håller mig om ryggen i vått o torrt?
Jag klarar inte mer..
Behöver semester.. Kanske låter dumt, men när det är så mycket o när jag mår så här..


Snälla hör mig, snälla gör om mig.. Vill inte vara mig själv längre :'(



Nej, jag skriver inte för att få sympati eller så! Detta är min blogg o jag skriver vad jag vill! Jag är en människa som behöver skriva av mig!


Kommentarer
Postat av: 7an

Vem skulle du vara om inte dig själv, knäppis!

Ingen är som du <3 du är alltid välkommen här ...

PRECIS SOM DU ÄR!



puss

2011-12-25 @ 21:05:43
URL: http://birribam.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0