14e Februari ♥

Alla rumpors dag idag ;)
Älsklingen är till vårdcentralen och ska ta bort stygnen, då kan jag passa på att slå in hans paket :)
Hans alla hjärtans dag presenter har han redan fått på våran dag, då han tjata till sig dom :) Men den riktiga presenten får han idag :)
Kvällen kommer bestå av mys.. Det blir god mat och säkert nån film <3
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Annars gick det inte som planerat i helgen då min mage balla ur :'(
Igår va Daniel här, så det blev att spela super Mario på Wii :) Älsklingen va även sugen på Thaimat och det säger man ju inte nej till ;) Så det smaska vi i oss igår :)

Annars vet jag inte om det händer så mycket? Vill tacka för gratulationerna som jag/vi fick i förra inlägget :) Visst går tiden fort, men det gör inget så länge man spenderar den med världens bästa :)
Vi har planer för ett års dagen, hoppas det går att uppfylla!
Jag kanske får jobb som kontaktperson förresten, spännande! :)

Älskar dig så otroligt mycket min underbara! ♥


Nej nu ska jag få i mig lite frukost!
CIAO

Kommentarer
Postat av: Bajs

Jag måste ju hitta en fin present till dig :$ <3

2011-02-14 @ 11:05:42
Postat av: Belloepo

Nej då, bara jag får vara med dig :$ <3

2011-02-14 @ 11:27:23
Postat av: KackMarie

Kul att du ev ska börja jobba som kontaktperson. :D

2011-02-14 @ 21:26:31
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0