Dåligt med sömn :/

Vi somnade vid ett inatt, sen vaknar jag av att skling mer eller mindre flyger upp ur sängen vid kl 4 och frågar om vi har nån hink. Helt nyvaken och snurrig så frågar jag bara "vadå da?" Till svar så får jag "jag tror fan att jag har magsjuka". Jag säger att han får ta sophinken i köket, han hämtar den och går in på toa.
Jag tänder sänglampan, sätter mig upp och slår på tvn i sovrummet. Efter ett tag kommer Rickard tillbaka, lite lagomt vit i ansiktet så där.. Lägger sig och klagar på att han har ont i magsäcken.. Jag sa att det kan inte vara magsjuka, vart skulle han ha fått det ifrån liksom? Han sa från mig, men då borde jag haft det först och jag har inte varit vid nån med magsjuka nu.. Och han har ju inte jobbat på ett bra tag nu, pga av handen o så.. Jag frågar om han åt nåt i bowlinghallen igår och det hade han.. Jag sa att det är nog det då, typ matförgiftning. Han låg och klagade lite över ont i magen, sen fick han upp o spy en gång till.. Efter det somnade han och då var det lugnt.. Jag låg vaken till ca 8 och typ höll koll på honom, sen somnade jag.. Båda vaknade sen vid 11 igen..
Nu är det lugnt med honom och han har ätit.. Skumt det där..

Annars så hade vi en mysig alla hjärtans dag, men det har vi ju i princip varje dag :)
Jag har fått nya tunnlar till öronen av skling. Silicon i stället för plast som jag hade innan, men det var inte helt smärtfritt att byta kan jag lova. Plasttunnlarna är ju jängade, så man skruvar av kantent stoppar in den i örat o skruvar på kanten igen. Men silicontunnlarna är en helhet, krångla o tråkla tills man fått i dom. Jag knövlade ihop dom och stoppa in dom i örat och där vecklade dom ut sig.. AJAJAJ! Det blev som att töja ut typ en storlek, kändes som det iaf.. Speciellt i vänster öra.. Är fortfarande väldigt öm i de örat, men vill man va fin så får man lida pin ;) Dessutom så köpte skling fel storlek ;) Jag har sagt att jag har 16 mm, men han har inte trott på mig och envisat med att jag har 14 mm :) När jag fick 14 mm så va dom så klart för små och han fick gå och byta ;)

För övrigt så har jag kommit på 2 st tatueringar jag vill göra :) Båda är åt new school hållet :) Den ena har jag önskat av skling, alltså att han ska rita den åt mig :) Först hade jag inget önskemål, utan att han fick komma på nåt bara.. Sen kollade jag lite och fick en kanon idé :) Den andra har jag funderat på ett tag, men inte vetat hur helheten ska bli o så.. Nu vet jag nästan precis hur den ska bli :) Gud vad jag längtar tills jag kan göra dom!!!
Sen har jag ju ett önskemål att skling ska göra coverup på 2-3 st tatueringar (inte stora) han har (jag tar inte upp det här varför, men av personliga skäl), men det är absolut inget jag kan tvinga honom till utan det är upp till honom..
Jag tror att jag vet var jag ska göra mina iaf, har nog nästan helt bestämt mig :) Sen har jag hittat ett snyggt B som jag vill göra, för jag kommer alltid att vara Bella.. Funderar på om jag ska göra den på halsen/nacken... Återstår att se :)

Idag blir det en väldigt passiv och lugn dag.. Ska nog göra lasagne till kvällsmat.. Skling är iväg och "lär" sig sitt nya och 3e jobb, som ledsagare.. Duktig är han min skling! <3
Nej, nu ska jag vila lite, blev ju inte så mycket sömn i natt... Först bjuder jag på lite snygga new school tatueringar (dock inget av det jag ska göra)
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0