:'(:'(

Blev inte alls som det var tänkt i helgen :'( Usch vad jag hatar att vara ensam :(
Hade iaf en supertrevlig kväll med Malin idag <3 Med mumsig mat, muffins som hon hade gjort, ostkrokar och Wii..

Jag vill jag vill jag vill såååå gärna!! I wish... Känns som så långt bort :(
Samtidigt är jag rädd, livrädd... What if? :(
Jag orkar inte tänka mer! Drömmer ju till och med dumt ibland :'( Kan alla dumma spöken i min hjärna ta o försvinna?!
När? Just nu känns det som aldrig :(
Finns jag? Syns jag? Räknas mina känslor och behov?
Jag verkligen hatar allt detta tänkande!
Jag hoppas att jag kan och får sova inatt iaf! Har sovit så dåligt i så många nätter nu och sen alltid en väckarklocka som har ringt på morgonen.. Jag känner mig så slut fast jag inte gör nåt :(
Känner mig helt och totalt värdelös!
Nej, fråga mig inget för det finns inget att berätta! Jag ältar och tänker i tyshet... Tillslut så ger det sig...
Natti!

03.42
På nåt vis fick jag för mig att det skulle vara kul att söka på namn o så på google o se vad som dyker upp.. Mindre kul va det när jag "snubblade" in på bilddagboken och fick se oändligt många olika "gamla" bilder o kommentarer :( Och av nån anledning så kan jag inte sluta titta, vet inte varför :'(
Det gjorde o gör ont :'( Många tårar.. Varför sparar man??
Jag är väl inte den jag borde vara..
Jag är väl inte rätt..
Önskar att jag kunde ändra på mig...
Jag begär inte att nån ska förstå vad/hur jag känner...
Skit samma...
Skit natt!!!! :'(:'(:'(

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Men vännen.. Vad tusan pysslar du med egentligen. Låter inte bra i vilket fsll. Svårt att förstå vad du menar & du verkar inte vilja prata om det heller. Men om du ändrar dig så, vet du vart du har mig. Kram

2011-02-04 @ 07:23:22
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0