Förändring!

Det måste ske förändringar nu, är så fruktansvärt trött på mig själv..
Till veckan ska jag kapa av håret, ska bli skönt.. Ska även köpa färg så jag kan färga..
Jag ska ta upp träningen igen till veckan, det behövs..

Jag är verkligen så trött på mig själv, vill inte vara mig själv längre :(
Nån gång skulle jag vilja känna mig snygg/sexig.. Att nån sa det och menade det.. Alltså.. Låter väl dumt, men att bara få ha den känslan en gång.. När nån säger det om en och tycker det.. Jaja, ingen som förstår vad jag menar iaf..
Iaf så ska det bli ändringar nu, ihopp om att kanske börja tycka om mig själv tillslut för jag orkar inte detta längre..

Äsch, nu svammlar jag väl bara men behövde skriva av mig..
Ska snart iväg och jobba kväll 2 av 3 denna vecka..
CIAO

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Nog tror jag din Rickard tycker det om dig redan, men du vill nog inte lyssna med det örat bara. Vilket jag själv vet hur det är, för är man missnöjd med sig själv så spelar det ingen roll vem som säger ngt positivt till en..



Kapa av håret lät vulgärt.. :p

2011-02-13 @ 18:31:42
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0