Gräsänka!

Ja då var man gräsänka tills på söndag kväll :( Kommer bli jobbigt utan min älskling, men tur att jag har mina underbara vänner <3
Ikväll ska jag leka med Malin ;) Och i morgon kommer ju frugan :) <3
I söndags hade vi besök av Daniel :) Först blev det bakis mat från max sen på kvällen gjorde jag en mumsig sallad som blev populär :)

En gång i mitt liv har jag bott stort
En gång i mitt liv brydde jag mig inte alls
En gång i mitt liv drack jag för mycket
En gång i mitt liv gillade jag att göra mig själv illa
En gång i mitt liv trodde jag att jag var riktigt lycklig
En gång i mitt liv var jag oansvarig
Nån gång i mitt liv ska jag bo stort igen
Nån gång i mitt liv ska jag gifta mig
Nån gång i mitt liv ska jag bli mamma
Nån gång i mitt liv ska jag få ett fast jobb
Nån gång i mitt liv ska jag verkligen tro på mig själv
Jag har mycket att se fram emot i mitt liv!

Nu ska jag äta lite frukost och sen kanske sova lite till :) Efter det har jag lite att stå i idag!

Saknar dig redan skling :( <3
CIAO

Kommentarer
Postat av: Grünvald

Det är klart att allt det ska slå in :) jag ser fram emot de sakerna jag med. Min lilla sklingiling! Jag kommer sakna dig så! Älskar dig <3

2011-02-03 @ 08:06:11
Postat av: KackMarie

Sötnötar!! :)

Förstår om det kommer bli jobbigt utan varann i några dagar, men tänk så härligt när han kommer hem igen!

Kramen

2011-02-03 @ 10:28:42
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0