Jävla hjärna!

Varför är det bara vissa bilder/minnen o sånt som sparas i hjärnan? Och varför kan man inte styra själv vad som sparas?
Jag är så trött på att tänka, trött på bilder o sånt som bara dyker upp i tid och otid. Trött på tårar som kommer när dom känner för pga av dessa bilder..
Ja jag vet att det är mitt egna fel och jag får skylla mig själv, men det gör lika ont för det..
Jag är trött på dålig sömn, på att gråta mig själv till sömns, på att tänka....
Jag är så trött och känner mig helt utmattad...
Orkar inte mer..
Orkar inte med mig själv...
Vill verkligen inte vara mig själv längre...
Hatar mig...

Kommentarer
Postat av: Pillan

Gumman...du stal mina ord. jag kan relatera till det du skriver. Jag hoppas verkligen att vi ska komma ur det här inom kort. vi är värda bättre. kram vännen

2011-02-07 @ 22:25:42
URL: http://shasti.webblogg.se/
Postat av: carro

jag vet vad du går igenom .. puss

2011-02-08 @ 12:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0