Lite lättare...

Den 24e November var sista dagen jag fick ersättning från a-kassan, då var mina dagar slut :/ Sen dess har jag väntat på svar om jag ska få nya dagar och jag har knappt haft inkomst under den tiden :( Idag fick jag se att dom äntligen har sagt ja, så jag får nya dagar! :) Känns lite lättare nu..

För typ 2 veckor sen så tog jag mig faktiskt i kragen och ringde till vårdcentralen. Hon som svara var trevlig och förstående, hon förstod att det var rätt allvarligt med magen och att jag måste träffa en läkare. Hon kunde inte ge mig en tid på telefon, utan dom skulle skicka en kallelse.. Jag har fortfarande inte fått nån :(

När jag läste igår mitt inlägg som jag skrev igår, så insåg jag att det var så mycket jag hade missat att skriva om dom händelserna som jag redan hade skrivit om.. Men det är iaf i det stora hela.. Jag är ledsen att jag glömt att skriva om en del vänner, men alla mina nära o kära har och har haft en stor betydelse i mitt liv. Jag är så otroligt glad att jag haft och har er! <3

I helgen blir det jobb för oss båda. Nästa helg kommer frugan hit :) Och så ska vi på Lucas kalas :)
Jag håller på o gör raggmunkar nu till lunch, så ska återgå till det!
Ha en bra dag!
CIAO

Kommentarer
Postat av: KackMarie

Hoppas hoppas du får en tid snart så du får bli ordentligt undersökt! Kram

2011-02-24 @ 15:17:57
URL: http://mariekack.blogg.se/
Postat av: KackMarie

Svr: Tack vännen! Det behövdes! :) <3

Idag är han mkt lugnare, så det är skönt.

2011-02-28 @ 13:03:17
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0