Måndag igen....

Veckorna rullar på, måndag o fredag hela tiden..
Jag förstår inte varför jag är så trött jämt..
Har kommit på mig själv med att jämföra mig med andra, utseende och personlighet.. Absolut inte att jag är den bättre då, utan helt tvärtom.. Jag jämför mig inte med vänner eller kändisar, utan andra.. Jobbigt är det och det gör ju så att jag tänker mer :( Varför gör hjärnan detta mot mig hela tiden för? :'(
Sen när jag sitter/är ensam så tänker jag dessto mer, speciellt om det är kväll/natt.. Varför vet jag inte :/

Helgen som varit har varit bra :) Fredagen var rätt lugn, filmmys med min skling <3 I lördags var vi hos Patrik och Elina, vi spelade draw (sällskapsspel) och PS3.. Killarna blev slagna i allt ;P Draw var faktiskt svinkul, men klurigt :)
Det går till så här: man delar in sig på lag om minst 2 st. Den ena i laget drar ett kort var på det står konstiga ord (t.ex cpkärring, flytningar, fittjuv, finansvalp, m.m.), man väljer ett av orden som man sen då ska rita och den/dom andra i laget ska gissa vad det är för ord utifrån vad den ritar :) Skitkul och nog lite roligare med alkohol i blodet ;)

Nu fixar jag mat till mig och Carro, det blir hamburgare med klyftpotatis :)
CIAO


Kommentarer
Postat av: Bajs

Du var bäst på båda draw och NHL <3

2011-02-21 @ 21:48:02
Postat av: KackMarie

Nu har du kommit in i en riktigt ond cirkel tror jag med dina tankar. Inte alls bra vännen. =/ Kram

2011-02-22 @ 11:51:49
URL: http://mariekack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0